Reklamační řád
1. Kupující je povinen obrátit se na kontaktní údaje prodávajícího buď e-mailem info@bonea.cz nebo telefonicky +420 797 727 499.
2. Pro uplatnění reklamace je nutné, aby kupující zanechal své kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo a email).
3. Prodávající je povinen informovat kupujícího o způsobu řešení reklamace do 3 pracovních dnů od obdržení oznámení o reklamaci.
4. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší.
5. O vyřízení reklamace prodávající informuje kupujícího telefonicky či emailem na zanechané kontaktní údaje neprodleně od realizace.
6. V případě že prodávající nestihne vyřídit reklamaci v zákonné době 30 dnů, má kupující okamžitý nárok na nový produkt nebo vrácení peněz.
7. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
8. Možnost reklamace se nevztahuje na:
8.1. Použité kosmetické přípravky bez zjevné závady, jež nelze vracet z hygienických důvodů.
8.2. Zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa kupujícímu již v době nákupu.
8.3. Vady vzniklé na věci způsobené běžným opotřebením.
8.4. Vady zboží, jež jsou způsobeny kupujícím a vznikly nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením.
V Hněvošicích dne 3.3.2020